Szanowni Państwo!
Po ustaleniach z drużynowymi planujemy przed obozem kupić samochód dostawczy (klasy Ford Transit), który będzie pomagał nam przy ogranizowaniu akcji szczepu, magazynów, wyjazdów i gier. Chcielibyśmy, aby już niedługo wsparł on logistykę naszego obozu, z tego powodu najłatwiej będzie nam umieścić część kosztów zakupu samochodu w budżecie obozowym.
Jak się niestety okazuje, samochód nie jest wyposażeniem, który możemy umieścić bezpośrednio w rozliczeniu obozu, z tego powodu jesteśmy zmuszeni zmienić odrobinę zasady wpłat na obóz, prosimy, aby nowe przelewy były tytułowne tak:
SKŁADKA PROGRAMOWA AL 2017 <imię i nazwisko dziecka> 650 zł, darowizna za śródrocze 100 zł.
Kwota przelewu oraz koszt obozu pozostają bez zmian. Gdyby ktoś z Państwa wcześniej wpłacił więcej lub mniej to kwoty drugiego przelewu oczywiście powinny ulec odpowiednio zmianie. Prosimy jednak aby od każdego harcerza w opisie była wzmianka o darowiznie 100 zł.
Z Państwem, którzy już wpłacili całość kwoty za obóz będzie kontaktować się bezpośrednio kwatermistrz. W razie wątpliwości lub uwag prosimy o kontakt z komendą szczepu.